Komentáře

1 Libby Libby | E-mail | Web | 2. července 2018 v 18:13 | Reagovat

To potěší, jak člověk uspěje s reklamací, znám to :-) Párkrát jsem něco reklamovala a vždy úspěšně :-D Jednou dokonce dodavatele plynu :-D Měnila jsem dodavatele a starý dodavatel mi započítal o čtyři tisíce víc, když jsem jim volala, jak je to možné, řekli, že jsem měla nahlásit konečný stav, ale to mi nikdo neřekl :-( Reklamovat prý ať ani nezkouším, stejně s tím už nejde nic dělat,to mě docela nas..lo [:tired:] Vyfotila jsem stav plynoměru, okopírovala fakturu a poslala NKÚ emailem :-) Za chvíli mi někdo z NKÚ volal, že mi reklamaci musí uznat, řekla jsem jim co mi sdělili oni, ať to ani nezkouším :-) Vyřídili to tedy za mě a za dva dny jsem měla peníze na účtu, jak to tak rychle vyřídili nevím :-D Každopádně se člověk nesmí nechat odbýt :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.