Snad to rybičky přežijí II

1. července 2018 v 20:50 | MarijaKes |  Střípky ze života
Psala jsem nedávno o našem novém akváriu, které nám vyhodilo pojistky. Teda né to akvárium, ale totálně zdevastovaná zářivka, ke které pronikala voda netěsnícím krytem.

Sepsala jsem řádnou reklamaci a prodávající slíbil, že se bude snažit najít řešení. Akvárko se nedalo vrátit i s rybičkami. Asi tři týdny se nic nedělo a na stěnách akvária se podezřele tvořily řasy. Neměli jsme zářivku odpovídající barvy. Opět jsem tedy napsala prodejci a ozval se okamžitě, že posílá horní část akvária všetně zářivky s krytem.

Když balík přišel, žasla jsem. Tentýž horní díl ovšem s dokonale zatěsněným krytem zářivky. Tak to mělo být hned. Dělá to na mne dojem, že si někdo to těsnění z dílu vzal než ho poslali mně. To už nevyšetřím, je mi to v tuhle chvíli jedno, ať si se zaměstnanci udělá pořádek prodávající.

My jsme sundali celé horní krytí akvária, nasadili nové a jsme spokojeni všichni. Rybičky i my. :-)

Nebojte se reklamovat nebo vracet vadné zboží. Já jsem zatím byla vždy úspěšná. Jen jednou jsem narazila na podvodníka a i na toho jsem nakonec vyzrála, i když odmítal komunikovat. Jelikož porušoval hned několik obchodních podmínek, napsala jsem mu, že už ho obtěžovat nebudu ani písemně, ani telefonicky, ani e-mailem, že jsem našla možnost poslat stížnost na ČOI on-line. Jetě v noci mi psal, že peníze pošle do týdne a poslal.

Hezký den.





 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Libby Libby | E-mail | Web | 2. července 2018 v 18:13 | Reagovat

To potěší, jak člověk uspěje s reklamací, znám to :-) Párkrát jsem něco reklamovala a vždy úspěšně :-D Jednou dokonce dodavatele plynu :-D Měnila jsem dodavatele a starý dodavatel mi započítal o čtyři tisíce víc, když jsem jim volala, jak je to možné, řekli, že jsem měla nahlásit konečný stav, ale to mi nikdo neřekl :-( Reklamovat prý ať ani nezkouším, stejně s tím už nejde nic dělat,to mě docela nas..lo [:tired:] Vyfotila jsem stav plynoměru, okopírovala fakturu a poslala NKÚ emailem :-) Za chvíli mi někdo z NKÚ volal, že mi reklamaci musí uznat, řekla jsem jim co mi sdělili oni, ať to ani nezkouším :-) Vyřídili to tedy za mě a za dva dny jsem měla peníze na účtu, jak to tak rychle vyřídili nevím :-D Každopádně se člověk nesmí nechat odbýt :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama